9.18.2012

Srećni dobitnici!

Nagradna igra je završena još prošle nedelje, ali ja nisam baš uvek raspoložena za pisanje, a nekad i čekam da se sve složi. Kao što znate delila sam 3 nagrade na svom svojoj Facebook strani. Nije se preterano mnogo ljudi prijavilo, ali su svi dobitnici oduševljeni, što je i najbitnije. Možda nemam par hiljada fanova, i ne prodajem toliko svojih rukotvorina, ali ipak postoje ljudi kojima se dopada moj rad, i hvala im na tome. Naravno, ja se ipak nadam da ću jednog dana imati ne samo par hiljada fanova, već i par hiljada zadovoljnih korisnika. :)))) Nažalost, nemam slike sve 3 dobitnice, ali dobro sad. :))))



Mila, tačnije njena mama je osvojila rajf, i oduševljena sam kako joj stoji. A moja drugarica iz klupe, Maša je osvojila minđuše i prsten i baš joj super stoji. Dragana je dobila broš i narukvicu, i mislim da će i ona proslediti svoju nagradu nekom mlađem članu porodice. Naravno, biće još nagradnih igara, jer obožavam da dajem ljudima poklone, i barem na trenutak nasmejem nekog.


2 comments:

  1. Super si ti!Lepo je nekog obradovati poklonom.Bolje je da imas ne mnogo iskrenih fanova nego hiljade "fanova"!Pozdrav:)!

    ReplyDelete