1.28.2012

Heklane trake za kosu

Juče sam malo čačkala po internetu i kao rezultat toga nastale su dve trake za kosu. Na obe sam stavila iste cvetiće kao ukras, i ako vas zanima na ovom linku možete videti kako se prave. Video je na španskom, ali verujem da je dovoljno samo da gledate i sve će vam biti jasno. Ali ako nekom ipak nije neka mi se slobodno obrati, pojasniću. :))))
Prvu traku sam uradila pomoću ovog videa i lako je, a i brzo se radi. Mislim da bi možda mogao i lep šal da se uradi tako, samo bi morao da ima više mašni.

Druga traka je bila još lakša jer se koristi samo lančić i mrtva petlja. Doduše malo je komplikovanije ušivanje cveta posle, ali nije strašno. Video kako se radi imate ovde.


1 comment:

  1. Odlične su!
    I ja bih rado nosila, kad bih bila mlada i imala dugu kosu.

    ReplyDelete