10.31.2011

Kako upakovati poklon?

Mojoj drugarici je u nedelju bio rođendan i između ostalog naštrikala sam joj rukavice, ali sam htela da poklon bude baš poseban, pa sam želela i sama da ga upakujem. Jako mi je lepo kad je poklon upakovan u kutiju, ali su najčešće te kutije prilično skupe pa mi je draže da za te pare kupim nešto korisnije. :))
I tako sam ja rešila da sama napravim kutiju. Mislim da sam jedno mesec dana pretraživala rayličite sajtove da nađem najlakši način da napravim kutiju. Našla sam zanimljiv način kako da napravite origami kutiju (ovde), ali problem kod te kutije je što je kockasta, a meni je trebala u obliku kvadra. A i prilično je teško da se izračunaju tačne dimenzije, ali planiram i to da probam. Sanja je isprobala i jako su joj zanimljive kutijice pa možete i tamo zaviriti po neku ideju. :)))
Ja sam našla neki karton u kući i na naličju sam nacrtala ovu šemu.

Razdaljina od spoljašnjeg do unutrašnjeg pravougaonika će predstavljati visinu kutije. Pre sečenja karton sam zalepila na ukrasni papir. Isekla sam karton po isprekidanim linijama a onda sam ga savila po punim linijama, a delove sa isprekidanim linijama sam savila na unutra i zalepila za strane kutije. Poklopac je napravljen isto tako samo je visina kutije za nijansu kraća. Ja sam je skratila za 0.5 mm, ali mislim d bi bolje ispalo da sam stavila samo 0.2 mm.
Htela sam da napravim i cvet od papira i našla sam stvarno mnogo linkova, ali sam se na kraju odlučila za ovaj. Nije ga teško napraviti.
Na kraju sam kutiju vezala satenskom mašnom i to je to. Da li vam se sviđa? :)))



 Još simpatičnih ideja imate na Tatjaninom blogu Art Drops. Uživajte! :))))

8 comments:

  1. Odlična ideja i hvala na lepom obajšnjenju ! Ovo ću svakako isprobati ...Pozz

    ReplyDelete
  2. Trudila sam se da bar lepo objasnim kad već nisam slikala ceo postupak. :))))

    ReplyDelete
  3. Ooo,sviđa nam se itekako,jako elegantno!A savjeta kako što umotati,nikad previše :))

    ReplyDelete
  4. Dobra ideja i super si objasnila.Trebat će nam.Sada dolazi vrijeme za poklončiće!

    ReplyDelete
  5. blog je jako interesantan i zanimljiv. pozdrav :-)

    ReplyDelete
  6. Hvala! Trudim se da bude. :))) I tvoj je jako zanimljiv. :)))

    ReplyDelete