9.28.2012

Nagradna igra 3.

Raspoložena sam opet da poklanjam, tako da sam na mojoj Facebook strani www.facebook.com/creative.hand.made ponovo pokrenula nagradnu igru. Da biste učestvovali u nagradnoj igri trebate da uradite sledeće:
1. TAGUJTE na jednoj od slika u albumu, lajkovi i komentari se neće računati. Možete se tagovati na samo jednoj slici, tj. osvojiti samo jednu nagradu.
2. LAJKUJTE moju Facebook stranicu, ako već niste.
3. I morate PODELITI ovaj album, ili sliku na kojoj ste se tagovali, kako bi i vaši prijatelji videli nagradnu igru.
Nagradna igra važi za teritoriju Srbije, ali ukoliko i neko ko nije iz Srbije poželi da učestvuje može, ali će u tom slučaju dobitnik sam snositi troškove poštarine. Nagradna igra će trajati do 10.10.2012. do 10h. Nakon toga ću preko Random.org izabrati pobednika. Srećno!





6 comments:

  1. Hvala ti što nagradne igre ne uključuju moljakanje za lajkove. :)

    ReplyDelete
  2. Nema na cemu! Ni ja ne volim takve nagradne igre, jer ne volim da maltretiram ljude. Ovako pobedjuje onaj koji ima najvise srece. :)

    ReplyDelete
  3. Jako jako puno mi se svidjaju prve nausnice :D

    ReplyDelete
  4. Hvala! Prijavi se na nagradno igru pa ih mozda osvojis. :))))

    ReplyDelete