6.01.2016

Ćebe za mog sina

Svakog dana bi sad već trebao moj sin da dođe na svet i zato se spremam punom parom, perem sve, ali i heklam. Pošto je sad leto nisam mu mnogo toga napravila, a nisam ni stigla. Ali napravila sam mu ćebe i prsluk i nadam se da ću stići još neku zvečku dok se ne rodi, a ostalo ćemo kad budem znala mere. :) Ideju za ćebe sam našla na internet samo sam malo promenila boje i naravno veličinu sam prilagodila svojim željama. Ovo je link na kom sam našla ćebe mada sam taj bod radila i ranije. Pravila sam sebi majicu.




I jako mi se sviđa taj bod i nadam se da ću jednog dana napraviti sebi takvu haljinu. Na linku koji sam ja našla imate i uputstvo na youtube-u. Ovo vam je video na kom je pokazano kako se započinje I obavezno ga pogledajte jer to možete koristiti kod bilo čega heklanog. Ja sam ga posle koristila i za prsluk. A ovo je video za sam bod koji ne znam kako bih prevela na srpski ali na engleskom je feather fan stitch.







2 comments: