2.29.2012

Heklane kape

Do sada sam napravila dve heklane kape. Ni kod jedne nisam pratila neku posebnu šemu već sam smišljala sama usput, parala pa ponovo radila, ali krajnjim rezultatom sam zadovoljna. Koristila sam samo lančiće i dupli stubić sa navijutkom, što znači da ih uopšte nije bilo teško napraviti. Prva je prodata na humanitarnoj akciji za Darju, a drugu sam sinoć završila i još uvek razmišljam da li da je zadržim za sebe. Tako da ako ima zainteresovanih požurite dok je još nisam proglasila svojom. :)))))


6 comments:

  1. Super kapice:) Drago mi je da je prva prodata u akciji, a želim ti da drugu zadržiš, pa red je nešto i za sebe:)
    Ukloni slova, molim te:)
    Dva puta sam grešila:(

    ReplyDelete
  2. Hvala! :))) Uklonicu slova samo da nadjem gde se to iskljucuje. :))))

    ReplyDelete
  3. Preslatke su ! Obe ! A i mene muče ta slova , ne znam kako da ih iključim ....

    ReplyDelete
  4. Hvala! Trazila sam i ne mogu da nadjem gde se iskljucuje. Ako saznas javi. :))))

    ReplyDelete
  5. preslatke su,prva je moj favorit

    ReplyDelete