10.07.2011

My First Crochet Flower!

Konačno sam probala i da heklam, i baš mi se dopada, a i nije ni teško kao što sam mislila. Kapa je štrikana u krug sa spojenim iglicama, bodom pirinče, ili bar mislim da se tako zove, odn. tako ga moja mama zove. ))) Jako mi se sviđa kako taj bod izgleda, ali mora jako da se pazi jer se sve greške vide jako. Zbog toga sam nekoliko puta parala kapu dok je nisam završila. Cvet sam heklala po tutorijalu koji je jako dobar jer je sve objašnjeno polako i postupno. Tutorijal se nalazi ovde.
Naravno ukoliko se nekom dopada može mi se slobodno obratiti na mail. Ne mogu da napravim identičnu jer nemam više takve vunice, ali sličnu takvu, ili u drugim bojama mogu da napravim bez problema. :))))


Ovu kapu planiram da zadržim za sebe jer će se savršeno slagati uz moj sivi kaput. :)))) Trenutno nemam svoju sliku, ali ovako bi to recimo trebalo da izgleda....

6 comments: