10.13.2011

Mittens with Flowers!

Napravila sam još jedne rukavice. Doduše, i dalje su bez prstiju, jer još uvek nisam probala da napravim i prste. :))) Jako mi se sviđa ova kombinacija rozog i teget, i moram da priznam da mnogo bolje izgleda uživo što i nije takočudno jer sve slikam sa telefonom koji i nema baš dobro kameru. Cvet je sličan kao prethodni, samo je manji. Tutorijal se nalazi ovde i tu možete da vidite da ovaj cvet moće imati još jedan red i izgleda divno i tako, ali sam se ja ipak odlučila za ovu verziju jer mislim da bi onako bio prevelik za rukavice. Ukoliko se nekome dopadaju može mi se obratiti na mail. Mogu ih napraviti i u drugim bojama. :)


 Ovako nekako bi trebala da izgleda savršena kombinacija uz ove rukavice...



2 comments:

  1. Super su rukavice ...i ja volim tu kombinaciju teget roze ....baš se lepo slažu :))

    ReplyDelete
  2. Hvala! Mada ja manje više volim sve u kombinaciji sa rozom. :)))

    ReplyDelete