1.07.2012

Engleski bod!

Engleski bod, ili Brioche stich na engleskom, mi se jako dopada. Izgleda jednostavno, a opet nije toliko običan kao što je npr. bod mahovine. Takođe se radi veoma lako, a i zanimljiv je za izradu. Ja sam njime radila šal, i odličan je za to, jer šal bude mekan i topao. Probala sam da uradim i rukavice, ali mi se nije dopalo i nisam sigurna da mogu uopšte rukavice tako da se rade. Ali ako neko drugi ima drugačije iskustvo volela bih da vidim slike. Taj šal koji sam uradila sam prvo htela da radim neku sasvim drugačiju mustru, koja je jako lepa, ali sa debelom vunicom baš i nije ispala kako treba. I onda sam se setila engleskom boda, a pošto mi mama nije bila kod kuće morala sam sama da skontam kako se radi. Prvo sam morala da nađem kako se taj bod zove na engleskom kako bih mogla da nađem tutorijal. Našla sam nekoliko tutorijala, ali ovaj sam ja najbolje razumela. Naravno ukoliko nekom bilo šta nije jasno može da me pita. :))))
Mislila sam da bi suknja lepo izgledala sa ovim bodom, mada moja mama tvrdi da se jako tegli i da to ne može tako. Ukoliko neko misli drugačije stvarno bih volela da vidim, jer sam baš oduševljena ovim bodom i sve bih sad tako radila. :))))

4 comments:

  1. Prelep je šal, ali vidi se da je to mekan bod.
    Možda i može suknja, ali da se postavi, i da se pazi kako se sedi u njoj.
    Ima dobar trik, radi za suknje od tvida.
    Blago naprskaš vodom istegnuti deo, pa ostaviš na ravnom da se osući, sve se vrati na svoje mesto.

    ReplyDelete
  2. Hvala! :))) Razmisliću još, pa možda i probam. :))))

    ReplyDelete
  3. Ovaj bod mi se jako svidja,a nisam znala da bi se suknja teglila od njega.

    ReplyDelete
  4. Tako kazu, ja nisam probala. :)) I meni se jako svidja. :)

    ReplyDelete