12.30.2011

Novogodišnja trampa!!!

Učestvovala sam u Novogodišnjoj trampi koju je preko Facebook-a organizovala Anya Artesania i jako sam uživala u tome. Zaista je super osećaj kad praviš poklon nekome i u iščekivanju si da li će mu se dopasti, pogotovo kad kao ja ni ne znate tu osobu, tačnije jedini kontakt koji ste ikad imali je preko Facebook-a. Baš sam imala tremu, ali sve je dobro prošlo. :))) Svi pokloni su predivni. A ja ne mogu biti zadovoljnija poklonom koji sam ja dobila. :))) Jedva čekam sledeću takvu trampu. :))))
Beba Still je dobila poklon od mene i kako kaže i njoj i njenoj ćerki se dopada, a sinu su najzanimljivije bile bombone. :))))


Ja sam poklon dobila od svima drage ptičice, Fenixa i stvarno je divan. Moja mama je stajala pored mene kad sam ga otvarala i samo je govorila ``To je moja boja!``. Obećala sam joj da ću joj pozajmiti ako bude htela. :)))




Poklone ostalih učesnica možete pogledati ovde. Stvarno se ne zna čiji je lepši. :)))))

6 comments:

  1. Oba poklona - i onaj koji si izradila i onaj koji si dobila - su predivni. Hvala ti za učešće u trampi i što si doprinela da mnogima donesemo radost i veselje.

    ReplyDelete
  2. Hvala! :))) Hvala i tebi što si sve to organizovala! :****

    ReplyDelete
  3. Divno, čestitam od sveg srca, pokloni su prelepi, obostrano:)

    ReplyDelete
  4. Hvala! Svi su stvarno maksimalno potrudili! :)))

    ReplyDelete