3.18.2016

Katarinin džemper

Jesenas je Katarina izrazila želju da joj napravim žuti džemper. Ona je izabrala i vunicu. Džemper je prvobitno trebao da ima srebrnu zvezdu napred, međutim zbog trudnoće i drugih obaveza džemper sam tek sad uzela da završim. U međuvremenu se Katarina predomislila i nije htela vise zvezdu ali je htela da rukavi budu crni. Ona i dalje jako voli konje pa sam ja rešila da je iznenadim likom konja na džemperu i time spojim rukave sa ostatkom u celinu, a i da džemper ne bude običan. Lik konja sam naknadno izvezla. Ovo je i prvi klasičan džemper koji sam radila i gde sam konačno naučila kako se rade rukavi. Ako nekom još to treba ja sam našla jako dobro objašnjenje za sve tipove rukava ovde. A imate i objašnjenje za izreze oko vrata. Sam džemper je rađen ravno, odn. nema neke mudrosti. :)







No comments:

Post a Comment