6.24.2015

Haljinice za devojčice

Ove godine su u mom životu aktuelne povojnice što me jako raduje, samo neka ih je što više. :) U nedelju smo išli kod jedne malene Mile, a moja mama treba da ide kod Anastazije. Ja sam im obema napravila haljinice i šeširiće. Ideju sam dobila sa interneta ali samo što se tiče oblika haljina. Sama sam ukombinovala mašne da to izgleda kako treba. Koristila sam samo polustubić sa navijutkom, a radila sam sa Tango pamučnim koncem. Kroj je izuzetno prektičan jer mislim da će dugo moći bebe da ih nose jer su bez rukava a otvor za ruku je prilično velik. Mislim da će moći da ih nose od nekih 3 meseca pa da godinu dana, možda i posle ali kao tuniku. Namerno sam ih napravila jako dugačke jer bebama u kolicima dužina ne smeta. :) U svakom slučaju ja sam jako zadovoljna kako su ispale. Šeširići su takođe samo sa polustubićima sa navijutkom. Prva je Milina haljina a druga Anastazijina.






 


2 comments:

  1. O, baš su slatke, sa sve kapicama.
    Ovih dana i ja se spremam za veliki povratak heklanju!

    ReplyDelete