3.06.2015

Šta pokloniti za 8.mart?

Ja jako volim da poklanjam nešto nekom, naravno i da da dobijam. I jako mi je bitno šta poklanjam, da nije samo radi reda. I pamtim šta sam nekom poklonila prethodne godine za Novu godinu, rođendan, 8. mart... pa se trudim da naredne bude drugačiji i da to bude nešto što će ta osoba koristiti. Ove godine za 8. mart sam rešila ženama iz svog života da sašijem kuhinjske krpe. Svima im to uvek treba, a meni je to bila odlična vežba za šivenje. Tako nešto možete i vi da uradite. Mada i ne moraju samo krpe lako je sašiti i stolnjak, jastuče...










Tako izgledaju moje krpe, a kozmetika je uvek dobar poklon pogotovo ako niste sigurni šta nekom zaista treba. To mogu biti standardni proizvođači Nivea, Garnier, Aura... Ili se možete odlučiti za ručno pravljenu kozmetiku. Lepe sapune, balzame i još dosta toga možete naći kod Ele.





Nakit je takođe dobar poklon pogotovo ako je osoba mlađa. I ono što je dobro kod nakita je da trenutno postoji jako mnogo ljudi koji izradjuju nakit i zaista se može naći nešto po svačijem ukusu i za svačiji džep. Ja jako volim nakit mojih drugarica Sonje, Gabi i Ildi (kod kojih možete naći i sjajne torbe), Tijane i mnogih drugih.  Naravno i kod mene možete naći i nakit.



Žene vole i tašne. Ja sam skoro naručila Mistral tašnu i oduševljena sam i uslugom i proizvodom. :) A naravno uvek je tu i cveće, bilo kao buket ili u saksiji. :)












1 comment:

  1. Lepi predlozi za poklone.
    Baš u skladu sa okolnostima. Jer, većina teško ćivi, pa mnogi nemaju ni za kafu, a kamoli za naše radove. Stoga treba razmišljati o tome da poklon, pored toga što je lep i biran ili rađen s ljubavlju bude i nešto što je nekom zaista potrebno.

    ReplyDelete