9.28.2014

DIY Svoju sobu

Ja najveći deo dana provodim u svojoj spavaćoj sobi i zbog toga mi je bitno da mi soba izgleda onako kako ja želim. I stalno dodajem nešto novo. Na intermetu sada postoji jako mnogo ideja za dekorisanje prostora koje je lako izvesti. Na primer na bilo kakve ukrasne jastuke možete lako vazati mašnu i izgledaće skroz drugačije. Traku za mašnu možete sami sašiti ili možete potrađiti satenske trake u radnjama koje prodaju pozamanteriju.

DIY Bow Pillows - LOVE THIS

U nekom od prethodnih postova pisala sam o svojim novim jastučnicama. Ja sam isheklala sebi jastuke, a to možete i vi da uradite ili možete da nađete nekog da vam napravi nešto takvo. Ovako izgledaju moji jastuci...


Po različitim radnjama možete naći trake, samoljepljive tapete... u jako lepim dezenima. Pomoću njih možete doterati stari nameštaj. Ja još uvek koristim isti pisaći sto koji sam koristila u sonovnoj školi, a tada mi se jako sviđalo da žvrljam po solu i lepim svašta. :) Zato sam ga sad prelepila samolepljivom tapetom. Ja sam izabrala motiv drveta koji se ne razlikuje mnogo od toga kako je sto nekada izgledao. A planiram da fijokama uradim ovako nešto.

fabric & mod podge. REALLY cute

Ne znam za vas, ali ja jako volim fotografije i moja soba je puno slika meni dragih ljudi. Neke su u ramovima a neke su zakačene na tablu koju sam sama napravila. Jednostavno sam obukla stiropor u materijal koji sam želela i okolo sam učila paspul traku kao dekoraciju a i na to sam okačila ploču. Možete i vi napraviti tako nešto ali postoje i table od plute koje su takođe lepe. Ja sam svoju iskoristila i kao mesto za odlaganje omiljenih ogrlica. :)





A možete i jednostavno okačiti metalne poslužavnike i magnetim kačiti ono što želite.

DIY magnetic boards

Ja volim i cveće i u sobi imam "vazu" koju sam sama napravila. Naime uzela sam mami jednu teglu i vezala sam joj mašnu. I tu sam stavila lavandu koja osim što lepo miriše, lepo i igleda i to jako dugo.





No comments:

Post a Comment