3.18.2014

Štrikana suknja

Još prošle godine sam zamislila kakvu suknju želim sebi da napravim, međutim pošto ja u glavi imam nekakvu listu stvari koje žđelim da napravim trebalo joj je vremena da dođe na red. Jesenas sam počela da je radim, pa sam i imala problem sa nedostatkom materijala, bukvalno sam poslednje klupče pronašla u izlogu radnje, sakrilo se. :) I uspela sam da je završim pre nego to su mi novembra krenule porudžbine, ali sam se prevarila u dimenzijama i bila mi je jako velika. Tad sam već imala dosta porudžbina i nisam stigla ni da je oparam. Sad sam napokon imala i vremena i materijala tako da sam je završila. Mama je tvrdila da ne može tako kako sam ja zamislila, i mama generalno ne voli štrikane suknje jer kaže da se tegle, ali ja mislim da će moja suknja da bude super. :) Ako neko želi sličnu može da mi se javi, kraću, dužu, druge boje...
Ovako izgleda rad i boja izbliza...


A ovako meni stoji... :)





7 comments:

  1. Blog mi se baš dopada(skoro sam naišla na njega) a suknja je fantastična!
    Pozdrav,
    Jelena

    ReplyDelete
  2. Pozdrav... evo počinjem sa linky partijima na svom blogu (u tijeku je 4. po redu) pa bi mi bilo izuzetno drago da se pridružiš i naravno ako želiš podijeliš ovu informaciju
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2014/03/linky-party-4-ovog-puta-sa-slikama.html

    ReplyDelete
  3. Super post! Mnogo mi se svidja.
    Ja takodje imam blog i volela bih da se uclanis/pridruzis mom blogu ako mozes.
    Evo i linka: http://fashionandyou94.blogspot.com/
    Hvala unapred ♥

    ReplyDelete