8.04.2012

Radionica slikanja na tekstilu...

Jako volim aplikacije na majicama i uvek sam želela da ih sama radim, pa makar ja smislila samo sliku pa da mi ih urade u štampariji. Ali nikad nisam imala novca za to, tačnije uvek je postojalo nešto bitnije. Vesna Kovačević (VTK Unikati) i Dayan Lela to odlično rade i pre par meseci su rešile da se ujedine i da drže radionice slikanja na tekstilu. Nakon što sam videla slike posle prve radionice bila sam oduševljena i shvatila sam da ako mogu oni to da rade, mogu i ja. Danima sam pričala o tome i na kraju sam ubedila mamu da mi da pare da odem na radionicu. :))) Odbrojavala sam dane do odlaska. I nisam se pokajala ni najmanje. Njih dve su divne i zaista sam mnogo naučila za tih nekoliko sati, što ćete i sami videti po slikama.






 


Uskoro sledi još crteža...

2 comments:

  1. odlično je to da bar kod nas ima tako šta blago tebi pozzzz

    ReplyDelete
  2. Jeste odlicno, a bice ih jos da znas... :)))

    ReplyDelete